Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu informuje, że od 15 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest w placóce w Oświęcimiu bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych
W Inspektoracie w Oświęcimiu jest prowadzona obsługa klientów tylko w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach zasiłkowych.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14,
- Inspektorat ZUS w Olkuszu, al. 1000-lecia 11,
- Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej, ul. Rynek 12,
- Inspektorat ZUS w Wadowicach, ul. Teatralna 3.
Można też skorzystać z innych form kontaktu:
- przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS www.zus.pl
- telefonicznie: Centrum Obsługi Telefonicznej 22 560 16 00 dostępne w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
- dodatkowy numer telefonu w placówce w Oświęcimiu: 33 844 59 71 wew. 202
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej na stronie internetowej e-wizyty w ZUS.