Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu informuje, że od 15 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest w placóce w Oświęcimiu bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych 
 
W Inspektoracie w Oświęcimiu jest prowadzona obsługa klientów tylko w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach zasiłkowych.
 
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
  • Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14,
  • Inspektorat ZUS w Olkuszu, al. 1000-lecia 11,
  • Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej, ul. Rynek 12,
  • Inspektorat ZUS w Wadowicach, ul. Teatralna 3.
 
Można też skorzystać z innych form kontaktu:
  • przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS  www.zus.pl
  • telefonicznie: Centrum Obsługi Telefonicznej 22 560 16 00 dostępne w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
  • dodatkowy numer telefonu w placówce w Oświęcimiu: 33 844 59 71 wew. 202
 
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej na stronie internetowej  e-wizyty w ZUS.

 

Bądź na bieżąco z aktualnościami w Brzeszczach

wpisz swój adres e-mail i otrzymuj informacje na swoją pocztę
W tym dziale
Kalendarium
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies