Tauron Dystrybucja S.A. informuje, że rozpatruje zgłoszenia dotyczące niepobierania opłat za przekroczenie mocy umownej dla odbiorców energii elektrycznej likwidujących skutki powodzi (osuszanie, pompowanie, zwiększona praca na urządzeniach hydrotechnicznych samorządów itp.)
Informacja/prośba o nienaliczenia opłat za przekroczenia mocy powinna być zgłoszona indywidualnie przed datą rozliczenia klienta w miesiącu zwiększenia zużycia.
W sytuacji zgłoszenia po fakcie, obowiązuje rozpatrywanie w trybie reklamacyjnym z wymogiem podania uzasadnienia.
Decyzja w każdym przypadku jest podejmowana indywidualnie – zależnie od opisu i uzasadnienia przedstawionego przez Klienta, a także danych jakimi dysponują służby OSD oraz obejmuje okres podejmowania działań wywołujących przekroczenie mocy (15.09-30.09.2024).
Zgłoszenia lub reklamacje w powyższym zakresie do Tauron Dystrybucja S.A. przyjmowane są bezpośrednio od mieszkańców telefonicznie lub poprzez formularze kontaktowe podane na stronie www.tauron-dystrybucja.pl/kontakt
Niezbędne dane wymagane w kontaktach w tej sprawie to: nazwa klienta, NIP, adres lub nr PPE (punkt poboru energii), dane osoby zgłaszającej, dane kontaktowe, okres objęty zwiększeniem mocy, moc zwiększona.
Urząd Gminy nie udziela informacji w powyższym zakresie oraz nie przyjmuje zgłoszeń i reklamacji mieszkańców.