Wymagania konieczne:
- wymagane wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami,
- doświadczenie w pracy w ramach organizacji pozarządowych,
- umiejętność obsługi urządzeń oraz aplikacji biurowych.
Dodatkowe umiejętności:
- doświadczenie na stanowiskach kierowniczych (min. 2 lata),
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader.
Zakres obowiązków Kierownika Biura:
- zarządzanie bieżącymi pracami biura LGD,
- określanie zadań asystentowi i pozostałym pracownikom biura,
- organizacja i udział w posiedzeniach Zarządu oraz realizacja poleceń Zarządu,
- organizacja i udział w posiedzeniach Rady oraz realizacja decyzji Rady,
- przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych do programów i funduszy,
- informowanie Członków i Partnerów LGD o bieżących działaniach LGD m.in.
poprzez organizację spotkań i szkoleń,
- uzupełnianie działań Zarządu,
- opracowywanie planów rocznych i wieloletnich rzeczowo – finansowych.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie listu motywacyjnego oraz cv (z dopisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133 poz. 883 ze zm.” ) w jednym z podanych poniżej urzędów:
- Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4,
- Urząd Miejski w Chełmku, ul. Krakowska 11,
- Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12,
- Urząd Gminy Kęty, Rynek 7.
Dokumenty aplikacyjne powinny zostać dostarczone w zaklejonej kopercie, opatrzonej opisem: „Rekrutacja – Kierownik Biura LGD Dolina Soły”, do dnia 24. września 2009 roku.
Informujemy, iż na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych gmin: Brzeszcze, Chełmek, Oświęcim, Kęty.