Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania - "Dolina Soły"- ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisku - Kierownik Biura LGD. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełny etat. Miejsce pracy: siedziba LGD - Rajsko, ul. Edukacyjna 9
Wymagania konieczne:
-
wymagane wykształcenie wyższe,
-
doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami,
-
doświadczenie w pracy w ramach organizacji pozarządowych,
-
umiejętność obsługi urządzeń oraz aplikacji biurowych.
Dodatkowe umiejętności:
-
doświadczenie na stanowiskach kierowniczych (min. 2 lata),
-
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,
-
prawo jazdy kat. B,
-
znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader.
Zakres obowiązków Kierownika Biura:
-
zarządzanie bieżącymi pracami biura LGD,
-
określanie zadań asystentowi i pozostałym pracownikom biura,
-
organizacja i udział w posiedzeniach Zarządu oraz realizacja poleceń Zarządu,
-
organizacja i udział w posiedzeniach Rady oraz realizacja decyzji Rady,
-
przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych do programów i funduszy,
-
informowanie Członków i Partnerów LGD o bieżących działaniach LGD m.in.
-
poprzez organizację spotkań i szkoleń,
-
uzupełnianie działań Zarządu,
-
opracowywanie planów rocznych i wieloletnich rzeczowo – finansowych.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie listu motywacyjnego oraz CV (z dopisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883 ze zm.” ) do siedziby Stowarzyszenia Rajsko, Ul. Edukacyjna 9.
Dokumenty aplikacyjne powinny zostać dostarczone w zaklejonej kopercie, opatrzonej opisem: „Rekrutacja – Kierownik Biura LGD Dolina Soły”, do dnia 14.07.2011.
Informujemy, iż na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych gmin: Kęty, Brzeszcze, Chełmek, Oświęcim.