Zawiadomienie Przewodniczącego Rady Miejskiej
Na podstawie art. 15zzzzzn1 ust. 1, 2 i 5 ustawy z dnia 2 marca o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzeszcach zawiadamia o wstrzymaniu biegu terminu załatwienia spraw dotyczących petycji i wniosków na okres od 27 lipca do 25 sierpnia 2021 roku.
Jednocześnie, zgodnie z art. 15zzzzzn
1 ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych:
- czynności dokonane przez organ administracji publicznej w okresie, o którym mowa w ust. 1, są skuteczne, pod warunkiem poinformowania o nich stron,
- ogłoszenie zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, wyłącza wywodzenie wobec organu administracji publicznej środków prawnych dotyczących bezczynności, przewlekłości lub naruszenia prawa strony do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki.
Niniejsza informacja podlega umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy w Brzeszczach oraz na tablicy ogłoszeń przy wejściu głównym do budynku Urzędu przy ul. Kościelnej 4, 32-620 Brzeszcze.
Bądź na bieżąco z aktualnościami w Brzeszczach
wpisz swój adres e-mail i otrzymuj informacje na swoją pocztę