Ankieta dotycząca usług świadczonych przez RPWiK w Tychach

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Tychach zaprasza swoich klientów - zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorców - do wypełnienia ankiety dotyczącej usług świadczonych przez firmę. Na podstawie diagnozy potrzeb RPWIK będzie ubiegał się o dofinansowanie działań związanych m. in. z wdrożeniem e-sług w zakresie odczytów urządzeń pomiarowych, alertów dotyczących awarii sieci, stanu jakości wody, możliwości zgłaszania zdarzeń, awarii i sprawdzania stanu załatwienia sprawy.
Ankiety elektroniczne można wypełnić w formularzu udostępnionym na stronie internetowej - KLIKNIJ.



Ankiety w formie papierowej dostępne będą w Biurze Obsługi Klienta RPWiK w Tychach oraz w Urzędach Gmin obsługiwanych przez Spółkę (Tychy, Wyry, Orzesze, Łaziska Górne, Lędziny, Kobiór, Brzeszcze, Bojszowy i Bieruń) do dnia 16 lipca 2024 roku.

Szczegółowe informacje zamieszczono na stronie www.rpwik.tychy.pl

Bądź na bieżąco z aktualnościami w Brzeszczach

wpisz swój adres e-mail i otrzymuj informacje na swoją pocztę
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies