We wtorek
27 czerwca 2017 roku o godzinie 15:30 w sali sesyjnej Urzędu Gminy w Brzeszczach odbędzie się konferencja podsumowująca realizację projektu
„E-Brzeszcze - wdrożenie nowych e-usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców z terenu gminy Brzeszcze”, podczas której zaprezentowane zostanie działanie
systemu eUrząd Gminy Brzeszcze.
Za pośrednictwem systemu mieszkańcy będą mogli m. in. sprawdzić stan spraw osób fizycznych i prawnych (udostępnienie informacji dotyczących: np. znaku sprawy, przewidywanego terminu zakończenia, osoby prowadzącej), uzyskać informacje o korespondencji (data wpływu, znak sprawy, numer korespondencji), a także uzyskać dostęp do informacji o mieniu gminy (wyszukiwarka) i informacji budżetowej (dochody oraz wydatki budżetu - plan i wykonanie).
W zakresie obsługi podatków (podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych; podatku od środków transportowych) oraz zobowiązań z tytułu wywozu odpadów komunalnych wprowadzona zostaje pełna personalizacja sprawy – każdy będzie mógł sprawdzić stan swoich zobowiązań, zapłacić on-line podatek.
Wdrożenie systemu eUrząd oznaczać będzie dla mieszkańców Gminy Brzeszcze skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy. Natomiast w zakresie spraw realizowanych przez sektor prywatny przełoży się to na ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji oraz do korzystania z
systemu eUrząd!
Projekt: : "E-Brzeszcze - wdrożenie nowych e-usług publicznych
dla mieszkańców i przedsiębiorców z terenu gminy Brzeszcze"
uzyskał dofinansowanie ze środków
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020,
Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.