Regulamin akcji promocyjnej „SEANS ZA PIĘĆ” - karnet lojalnościowy
1. ZAŁOŻENIA OGÓLNE:
a) Celem promocji „Seans za pięć” (dalej jako „Promocja”) jest aktywizacja uczestnictwa w seansach filmowych oraz promocja kina „Wisła”.
b) Organizatorem promocji jest Ośrodek Kultury w Brzeszczach Kino „Wisła” ul. Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, NIP 652 10 27 832 (dalej jako „Organizator”).
c) Promocja jest organizowana od dnia 10.12.2021 r. do dnia 31.12.2022 r. Zakończenie promocji może nastąpić wcześniej, w razie jej odwołania przez Organizatora.
d) Uczestnikiem promocji może być każdy klient kina „Wisła” (dalej jako „Uczestnik”).
2. SZCZEGÓŁY PROJEKTU:
a) Warunkiem przystąpienia do promocji jest otrzymanie „Karnetu lojalnościowego” (dalej jako „Karnet”).
b) Karnet można otrzymać nieodpłatnie, poprzez wyrażenie przez klienta kina chęci udziału w promocji.
c) Karnety dostępne są wyłącznie w kasie kina „Wisła”.
d) W promocji biorą udział zarówno osoby dorosłe, jak i dzieci (nie przewidziano limitu wieku).
e) Karnet może być wykorzystany jedynie w okresie wymienionym w pkt. 1,c).
f) Karnet nie jest imienny, zawiera nazwę promocji („SEANS ZA PIĘĆ”) oraz pięć pustych pól, na których odbijana będzie pieczątka – dowód uczestnictwa w seansie.
g) Pieczątkę otrzymuje widz po zakupie biletu jedynie na seans filmowy. Jedna pieczątka za jeden bilet.
h) Po zebraniu pięciu pieczątek okaziciel karnetu otrzymuje prawo do darmowego, pojedynczego biletu na dowolny film ujęty w aktualnym repertuarze.
i) Wykorzystany karnet zostaje w kasie, gdzie zostaje zniszczony – unieważniony.
j) Uszkodzenie karnetu powoduje jego unieważnienie bez możliwości przeniesienia zgromadzonych pieczątek na nowy karnet.
3. REKLAMACJE:
a) Uczestnik może zgłosić reklamację w zakresie Promocji pisemnie na adres:Ośrodek Kultury w Brzeszczach, ul. Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze lub poprzez e-mail:
kinowisla@ok.brzeszcze.pl
b) Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, numer telefonu lub adres mailowy oraz opis problemu oraz wyraźną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rozpatrzenia reklamacji.
c) Odpowiedzi na reklamację udziela Organizator, w zależności od charakteru sprawy, pisemnie, telefonicznie lub elektronicznie niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może być wydłużony.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
a) Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie promocji oraz jej prawidłowy przebieg.
b) Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji postanowień niniejszego regulaminu.
c) Wszelkie wątpliwości dotyczące wydania karnetu, wymiany karnetu na bilet, zniszczenia biletu rozstrzyga kierownik kina.