startKomunikaty, informacjeZmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu informuje, że od 15 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest w placóce w Oświęcimiu bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych 
 
W Inspektoracie w Oświęcimiu jest prowadzona obsługa klientów tylko w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach zasiłkowych.
 
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:  
Można też skorzystać z innych form kontaktu:  
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej na stronie internetowej  e-wizyty w ZUS.